2015. május 22., péntek

Ismertető: My Girlfriend is a Gumiho

Ismét egy régebbi sorozatot húzunk elő a kalapból, mert a mostaniak nagyon lassan szeretnének véget érni.

Cím: My Girlfriend is a Gumiho (내 여자친구는 구미호)
Műfaj: romantikus, komédia, fantázia
Epizódok száma: 16
Év: 2010
Csatorna: SBS
Szereplők:
Lee Seung Gi - Cha Tae Woong
Shin Min Ah - Gumiho / Park Sun Joo
No Min Woo - Park Dong Joo
Park Soo Jin - Eun Hye In


Történet:
Tae Woong éli mindennapi életét. Kaszkadőrként szeretné megkeresni kenyerét, és ezért szinte bármit hajlandó megtenni. Nagyapja próbálja kordában tartani a csöppet elkényeztetett fiút, de mind hiába. Egy nagyapja elöli szökés során belebotlik egy több száz éves gumihóba, aki ráveszi a mit sem sejtő Tae Woongot, hogy kiszabadítsa fogságából. Azonban a lány ezek után se engedi el, így Tae Woong kénytelen a húsmániás és akaratos gumihóra vigyáznia és megtanítani, hogy tud beilleszkedni a mai társadalomba.

Whalemény:
Ezt a sorozatot még nagyon-nagyon régen láttam. Akkoriban egyáltalán nem ismertem Lee Seung Gi-t. Ezután a sorozat után lettem nagy fan. :D
Szerintem sokak egyik régi kedvence ez a sorozat, nem is ok nélkül. A dorama röviden: extra cuki és kicsit depi. De tényleg az. Mi Ho karaktere, ha párszor idegesítőnek is mondató, nagyon cuki (azt hiszem ez a szó párszor még elő fog kerülni :D) és ahogy lassan-lassan átformálja Tae Woong lump természetét nagyon jó alapot adnak a történetnek.
Ez egy tipikus szerelmi történet. Tehát, aki belefog ennél többre ne is számítson, mert konkrétan csak arról szól az egész hóbelevanc, hogy Tae Woong-nak és Mi Ho-nak végül sikerül-e együtt maradnia vagy sem. És bizony bizony ez fogja adni a sorozat depi részét, mert a közepe-vége táján sokat fognak szenvedni... eléggé... nagyon....
Ez talán kicsit kevésnek is tűnik a sorozat 16 részét tekintve, és valóban néha-néha én is éreztem már, hogy kicsit sokadjára fussunk ugyan azt a kört, vagy lehetne benne egy kicsit kevesebb szenvedés, de összességében egy nagyon cuki és szórakoztató doramát kapunk.
Az ismertető kedvéért újra belenéztem és bevallom néha elmosolyodtam a kis kicsaphatós telefonokon és az akkori divaton. :D Ennek ellenére a CGI-ra erősen adtak, és emlékszem akkoriban amikor láttam meg is lepődtem, hogy igenis szántak arra a készítők, hogy Mi Ho 9 rókafarka nézzen is ki valahogy.
Dolgok, amik csak most tűntek fel igazán:
1. Tae Woong nagypapáját később a Pinocchio sorozatban láttam újra. Zseniális az öreg, régen is és most is. :)
2. Park Shin Hye cameo. Akkoriban még nem igazán ismertem a színésznőt, de most ott üvöltött, hogy ez Shin Hye!!! :D
3. Mennyire, de mennyire idegesítő volt az a picsa, aki Tae Woong-ra hajtott...
4. Hyomin (T-ara kpop formációból ismert) is szerepet kapott a sorozatban. WTH
5. El se hittem, hogy az iszonyat vicces rendezőt játszó Sung Dong Il később az It's Okay That's Love-ban tűnt fel. Fel se ismertem a két szerepben.
6. No Min Woo kulcscsont villantásai... OMO!
Ezek után semmiképp sem volt hiábavaló újra belenézni a sorozatba. :)
Nézzük akkor a szereplőinket:

Tae Woong
A kaszkadőrként dolgozó Tae Woong híján van olyan tulajdonságoknak, mint becsületesség, kedvesség, önzetlenség, vagy másikért felelősség vállalás. Kizárólag csak a saját boldogulása érdekli, épp ezért okoz neki hatalmas fejtörést Mi Ho-ról való gondoskodás, aki első látszatra egy kiszipojozó gumiho, de ugyan akkor egy teljesen naiv nő.
Seung Gi ebben a szerepben nagyon sok teret kapott, mert a sorozat infantilis mivolta miatt, szinte az összes karakter annyira lehetett buggyant, amennyire akart. :D Emiatt talán egyszerűbb dolga is volt, de sokkal jobban állt neki ez a szerep, mint a You Are All Surrounded mogorva főhőse.

Mi Ho
Büszke és akaratos, a világról elszigetelten élő gumiho, aki a világba kikerülvén egy naiv és sebezhető lánnyá válik. De persze a büszkeségét és akaratosságát azért megtartja. Kedvenc étele a hús és a hús. Kedvenc szava pedig. Woong-ah.
Shin Min Ah modellből lett színésznő, és annak idején azt gondoltam, majd szépen be fog futni, de mostanra se sikerült az igazán nagy nevek közé feltornáznia magát. Főként filmekben vállal szerepeket.

Összességében régen is és most is csak ajánlani tudtam volna. Egy kis kikapcsolódásnak kiváló ez a sorozat. :)

Trailer:
Magyar felirat

OST lista

Pontozás:
Cselekmény: 8/10
Színészek: 8/10
Zene: 7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése