2012. május 10., csütörtök

Ismertető: Buzzer Beat



Pár éve hatalmas KAT-TUN meg Japán zene mániában szenvedtem. Akkortájt kezdtem el nézni doramákat, és természetesen azokra hajtottam, amikben a kedvenc énekeseim is benne vannak. Így került fel a vége sincs megnézni és elolvasni listámra a Buzzer Beat. Azóta mióta felraktam sok idő telt el, de idén végre rászántam magam és megnéztem, azt a 2009-es sorozatot, amiben Kitagawa Keiko játszik Yamashita Tomohisával. Zárójelben megjegyzem: aminek köszönhetőek össze is jöttek az életben, mondjuk azóta már szakítottak is.


Műfaj: romantikus, sport
Epizódok: 11 + Special
Év: 2009
Szereplők: Yamashita Tomohisa, Kitagawa Keiko, Kanjiya Shihori, Mizobata Junpei, Ito Hideaki...
Több infó: >>itt<<

Sztori:
Kamiya Naoki fiatal és profi kosaras és az ARCS nevű csapatnak játszik. Kisebb korában sikert sikerre halmozott, viszont a mostani meccseken mindig alul teljesít, hiába szurkol az oldalvonalról a pom-pom lányok vezetőjeként és Naoki cégének titkárnőjeként dolgozó Natsuki, Naoki barátnője.

Shirakawa Riko hegedűművészként próbál megélni, kevés sikerrel, ezért a fuvolán játszó barátnőjével, akivel együtt is lakik, részmunkaidőben egy könyvesboltban tengetik napjaikat.
Egyik nap együtt utaznak főhőseink a buszon. Mindenki ugye arra számít, hogy majd ott észreveszik egymást, vagy csak pár szót váltanak, de nem így történik. Naoki véletlenül elhagyja a telefonját és Riko találja meg, de a telefont átvenni nem Naoki megy, hanem az ARCS edzője Kawasaki Tomoya, aki elkéri Riko számát, és erősen megkörnyékezi a lányt.
Végül, hogy ne egyen minket a fene, egy parkban (ahol Naoki önszorgalomból kosarazik) összefut Rikóval, aki teljesen oda meg vissza lesz Naoki kosártudásától és rajongónak kiáltja ki magát. Barátok lesznek, akik néhanapján összefutnak s jókat beszélgetnek, de mindkettejüknek van vagy épp kialakulóban van egy kapcsolata, és a karrierjük sem áll túl fényesen. Hogy hogyan alakul tovább a sztori? Nézzétek meg. :D

Whalemény:

Szeretem a kellemes sorozatokat, ahol nem világrengető szenvedéseket láthatunk, eltúlzott szerelmi vallomásokat, rengeteg sírást, bezárkózást, és a szerelmesek örökre szét szakítani akaró bonyodalmat, ami néha már már inkább bosszantó, mint valós. Pont ilyen erős túlzásoktól volt mentes a Buzzer Beat. Totál természetes volt az egész, mintha két tök átlagos ember szerelmi életébe csöppentünk volna bele. Kihagyták a klasszikusnak számító első látásra beleszeretek közhelyt is. Ugyan raktak bele egy igencsak idegesítő plakátot a parkba, ahol Naoki és Rika találkozgatott. Ilyen felirattal: "Love makes me strong". Ez egy nagyon durva, leírjuk a nézőknek miről fog szólni a dorama húzás, amit elég szánalmasnak éreztem. És a végén újra visszajött, nagyon erőltetett módon.

Naoki és Riko karaktere is teljesen átlagos. "Átlagos" gondokkal (megélhetés, álmok kergetése, barátok/barátnő szerzése). Nem hiányozhat mellettük az aktuális ribi sem, akit minden éles szemű női egyed simán kiszúr és akinek a fél kosárcsapat meglesz a sorozat végére: Natsuki, a cuki srác: Shuji, a bolond barátnő: Ebina, és a hősszerelmes: Tomoya.
Az első rész alapján az gondoltam, hogy a fél sorozat abból fog állni, hogy kosaraznak, zsákolnak, izzadnak, aztán rájöttem a sorozat negyede lesz ez, de nem éreztem soknak, sőt az öltözős jeleneteknek kifejezetten örültem, a zuhanyzósoknak még jobban. :D A színészek teljesítménye átlagosnak mondható, nem voltak se rossznak, se kiemelkedőnek mondhatók, a zene pedig tökéletes passzolt a sorozathoz, nem úgy mint YamaPi haja.
Ha valaki még mindig nem döntötte el, hogy megnézi, az sürgősen tegye fel a listára, mert egy nagyon könnyed, és élvezetes sorozatot láthat majd.

Felirat: Egao Fansub az SP részhez még nem találtam feliratot.


Pontozás:
Cselekmény: 10/10
Színészek: 10/8
Zene: 10/8

2 megjegyzés:

  1. Érdekesség: Az első részben a buszon is megfigyelhető az a plakát, jobban mondva a buszban :)
    Szerintem nagyon aranyos kis dorama volt, ahogy írtad, természetes! :) És ahogy néztem arra jöttem rá, hogy nincs következő rész :(((

    VálaszTörlés
  2. Ez a sori pont így volt jó,könnyed nyári kikapcsolódás.:)))

    VálaszTörlés