2012. május 20., vasárnap

Ismertető: Coffee Prince

Ez a sorozat is rajta van a legnépszerűbb doramák listán, így megnéztem. Kicsit csalódtam, kicsit pedig jogosnak éreztem a legjobb hétbe való jutását.

Műfaj: Romantikus, vígjáték
Epizódok: 17
Év: 2007
Csatorna: MBC
Szereplők: Yoon Eun Hye, Gong Joo, Lee Sun Gyun, Chae Jung Ahn...
Több infó: >>itt<<


Sztori:
Go Eun Chan (24 éves) hogy eltartsa anyját és iskolába járó testvérét, rengeteg munkát végez. (tejet szállít, babákra szemet varr, ételt szállít ki...stb) emellett mindenki rendszeresen férfinak nézi.
Choi Han Kyul (30 éves) egy gazdag család semmitevő fia. Amerikából hazatérve nagyanyja kiadja az ukászt: feleséget kell találnia. Han Kyul viszont nem igen akar még feleséget magának. Felfogadja Eun Chant, akit ő is fiúnak néz, hogy legyen a "párja" és riasszák el a leendő feleségeket azzal, hogy elhitetik Han Kyul meleg. Ez az ötlet sokáig nagyon jól is működött, míg a nagyanyja rá nem jött a turpisságra. Ekkor a nagyi Han Kyulra bíz egy igencsak lepukkant kávézót, hogy három hónap alatt triplázza meg a bevételt. Ha sikerül neki, folytathatja tovább a semmitevést, vissza mehet Amerikába, ha nem, tovább kell dolgoznia és Koreában maradnia.
Eun Chan hiába akarta közölni Han Kyulal, hogy ő valójában lány, a családja nagyon rossz anyagi körülményei arra kényszerítik, hogy továbbra a fiút játssza, mert csak így tud dolgozni a felújított kávézóban, ahol Han Kyul csak férfiakat alkalmaz.

Whalemény:

Kicsit már kezdem lerágott csontnak érezni a lány, de fiúnak hiszik témát, mégis jó húzás volt ez ebben a sorozatban. Eddig a Go Eun Chant megformáló Yoon Eun Hye-nek hittem el a leginkább, hogy fiú. Míg mondjunk, a You're Beautiful-ban, vagy HanaKimi-ben azért rezgett a léc a babaarcú Horikita Makival és Park Shin Hye-vel.
Azért is lehetett teljesen más ez a sorozat az előzőleg említettekhez képest, mert itt a pasi, nem sosem mosolygok Sano, vagy könyörtelen Hwang Tae Kyung, hanem egy iszonyat szentimentális fejeket vágó, gyerekes Han Kyul, akiért nem lehet nem megveszni.
Gong Joo-t és Eun Hye-t is ebben a sorozatba ismertem meg és igazán tehetséges színészeknek tűnnek a látottak alapján, szóval jövőben mindenképp előveszek még pár doramát tőlük.

A kávézó hercegeinek vicces pillanatai mindent vittek nálam, viszont Hong (az előző tulaja a kávézónak) gusztustalanságai, azért néha kiverték a biztosítékot. Blöe.


Han Kyul anyja: Ebben a sorozatban voltam képes egyedül szeretni egy anyakaraktert. Han Kyul anyja még az én szívembe is belopta magát, holott eddig az összes sorozatban lévő szülőt vagy nem kedveltem, vagy csak szimplán semlegesek voltak. 
Eun Chan anyját ezzel ellentétben, nem igazán nőtt a szívemhez. Az pedig kicsit felidegesített, hogy Eun Chan azzal védte az anyját, hogy még sosem dolgozott, ezért ő tartja el a családot. Nekem anyaként az lenne az első, hogy a gyerekem tanuljon, és egy bizonyos kor fölött pedig már én magam várnám el, hogy dolgozzon. Nem pedig hagyni, hogy már tizenévesen otthagyva a sulit engem tartson el és később pedig fogja a fejét, hogy valamit elrontott az életében. Szerencsére sok dologgal próbálták ezt a negatív jellemzőt kompenzálni, így teljesen nem is lehetett megutálni Eun Chan anyját.

Most hogy így lassan a végére érkeztem a bejegyzésnek rájöttem, hogy két igen fontos szereplőt kihagytam: A zenei producerként dolgozó és egy cuki kutya gazdáját: Choi Han Sungot és párját, akivel örökké valamilyen konfliktusba keveredik, a festőművész: Han Yoo Joo-t. Yoo Joo-t tipikusan az a nő, aki nem tudja mit akar, ezért roppant idegesítő dolgokat művel, for example: teljesen tisztában volt azzal, hogy Han Kyul mit érez iránta mégis mindig adta alá a lovat, miközben Han Sunggal próbálta rendezni kapcsolatát, így Han Kyul mindig hoppon maradt.

Szerencsére a végét sem rontottál el túlzottan. Azért a "nem túlzottan" jelző, mert bennem hagyott némi ellenérzést Eun Chan döntése, másfelől viszont nagyon meg tudtam érteni, hogy miért döntött úgy ahogy. (igen, sikerült nem ellőni a sorozat végét :D)

Trailer:

A felirat: Ázsia ékkövein elérhető volt és d-addictson is, viszont a nagy felirat hardolás és feltöltés balhé miatt, több fordító úgy döntött, hogy leszedi a feliratait. Így most ezt a feliratot sem lehet elérni.
Igazából egyet is értek, meg nem is a fordítókkal. Mert hogy a saját munkájukról van szó, és hogy nem akarják, hogy más terjessze. Tökéletesen igazuk van, és abban is, hogy valahogy fel kell lépni ellenük. Viszont én nem abban látom a megoldást, hogy letörlik azt, amivel annyit dolgoztak. A feltöltő úgysem fogja leszedni az égetett videót, és azzal, hogy letörölte, azokat akik most néznék meg, az indás megoldás felé irányítja. Tökéletes megoldást valószínűleg nem lehet erre találni, és maximum csak okoskodni mi lehet a jó. Reménykedni, azonban lehet, hogy hátha belecsap a villám a feltöltőkbe és meggondolják magukat. :D
Találtam pár részre feliratot:  11   12   13   14   15   16   17
Nem tudom, ki rakta fel, kinek a munkája, még csak végig sincs meg, de legalább valami. 

Pontozás:
Cselekmény: 10/9
Színészek: 10/10
Zene: 10/8

2 megjegyzés:

  1. Ez a legrosszabb koreai sorozat, amit eddig láttam. Unalmas, nem vicces, hosszú és tartalmatlan dialógusokkal tarkított. Az alapötlet jó, a megvalósítás szánalmas.

    VálaszTörlés
  2. Ha tudtam volna, hogy ez a sorozat ilyen jól nézhető, szórakoztató, kedves, előbb megnéztem volna. Mostanában úgy járok a doramákkal, hogy pár rész után abbahagyom, és nem érdekel, de ezt 3 nap alatt kivégeztem. VÉGRE egy csaj, aki fiús és normálisan viselkedik ilyen álca alatt, nem motyog az orra alatt, meg idegbajosan húzódozik mindenkitől. Mikor nőnek öltözött, akkor meg kimondottan érdekes szépség volt, hiányoltam is, hogy nem volt több estélyi rajta. :) A fő konfliktus végre nem az volt, hogy betolakodik egy harmadik, vagy emlékezetkiesése lesz a pasinak avagy ki-kit is szeret igazából és ez üdítő volt, hogy életszerűbb problémákon küzdötték keresztül magukat (jó, a fiú-e vagy lány klisét leszámítva).
    A másik párosért nem voltam annyira odáig, sehogy sem tudtam azonosulni velük, bár hihetően hozták a most tendáló se veled se nélküled jellegű hosszú kapcsolatokat.
    Én tudom ajánlani, nekem tetszett, a pontozás is megáll. :)

    VálaszTörlés