2012. június 18., hétfő

Filmajánló: Az aranyszirmok átka megnézve

Tegnap sikeresen végig néztük a filmet. Utána már nem volt erőm fent maradni és végig nézni az Azumit.

Az M1-es hozzászólásomban már írtam, de ide is kipakolom:
Az aranyszirmok átka viszont bennem vegyes érzéseket hagyott, gyönyörű látványvilág, fantasztikus színészek, a sztori is jó volt, viszont szerintem nagyon furcsán volt felépítve a film.

Mert hát most kitudná például a színészek ruháit vagy a látványt becsmérelni. Igaz kicsit modernebbek lettek, mint az eredetik voltak, de így volt tökéletes. :D Díjat is nyert a hongkongi filmfeszten a Legjobb kosztüm kategóriában. Zseniálisan nézett ki az egész, és hatalmas sereg ember, akiket minden nagy jelenetnél megmozgatott... 
Volt árnyoldala is a filmnek, mondtam tesómnak közben, hogy nem a bikra logikájú embereknek lett ez kitalálva, vagy csak én voltam fáradt, de nekem túlzottan utalásos volt minden, mindent csak harmadjára láttunk világosan, ami önmagában nem baj, de ha minden ilyen a filmben a néző egy idő után ott hagyja, hogy nah jól van hagyjáá. Én nem hagytam, viszont a vége sem hozott megnyugvást se nekem, se a főszereplőknek, talán csak azoknak akik meghaltak, azokból viszont sok volt.


Ázsiafilm.hu-n mint mindig, átfogó és érdekes szöveget találtam a filmhez, olvassátok ti is: >>itt<<

Nektek hogy tetszett?

2 megjegyzés:

  1. Nem maradtál le az Azumiről mert online megtalálható:

    http://www.youtube.com/watch?v=v4FJvQf6pag

    http://www.youtube.com/watch?v=jEDgEWZYEi4

    VálaszTörlés