2014. január 1., szerda

2013-as dorama termés

Az elmúlt év viszonylag mozgalmasnak volt mondható dorama téren, bár amikor egy kisebb társaságban elmondtam, hogy nagyjából 20 sorozatot néztünk meg, az volt a válasz az semmi, olvastak olyat is hogy valaki azt írta 150-et nézett meg. Ekkor borultam az asztal alá, és úgy döntöttem ilyen szintre sose fogok jutni, de legfőképp nem is akarok. Van élet a sorozatokon és számítógépen kívül is, hiába kellemes kikapcsolódás sokszor egy hétvégi délutánt szánni egy-egy dorama megnézésére, de túlzásba ne essünk. xD

Most hogy ilyen rosszul sikerült nyitnom egy kellemes témát nézzük is végig miket láttam tavaly. (Ez a lista most nem azt célozza, hogy kiderüljön számomra a 2013-as doramák közül melyik tetszett a legjobban, hanem azokból szemezgetek, amiket tavaly láttam, legyen az akár egy 2010-es sorozat.)

The Heirs
A nagyon várt, de annál nagyobb csalódás.

Itazura na kiss ~ Love in Tokyo
Nem akartam megnézni, de végül csak magával sodort. Nem lett rossz, bár én még mindig inkább a koreai verzióra szavazok.

Panda and the Hedgehog
Az év legrosszabbja talán, amit idén láttam. -_-

The Master's sun
Egy igazán jó sorozat, tipikus pocsék befejezéssel.

School 2013
Amennyire tartottam tőle, végül annyira megtetszett a végén. Érdemes megnézni.

Full House Take 2
Ömmm... az idei másik, aki nem nyert.

The moon that embraces the sun
És végül a harmadik "soha az életben nem nézem meg", hiába Soo Hyun és a gyönyörű ruhák.

I hear your voice
Az idei év <3 története. Nézzétek meg, érdemes!

Gu Family Book
Háááát... engem nem túlságos győzött meg. Nekem kicsit semmilyen volt az egész.

Who are you?
Nem titulálnám rossznak, viszont jónak se tudom mondani. Jó alapötlet, rossz megvalósítás.

Flower boy next door
Az egyszerűségével és a karakterek szerethetősége miatt érdemes adni neki egy esélyt.

Shut up flower boy band
Nem szokványos történet, nem szokványos befejezéssel. Ajánlom megnézésre. :D

Bad Guy
Engem nagyon lekötött, jól van felépítve, viszont a vége nagyon összecsapott lett.

Pasta
A Magyarországon is leadott, aranyos főzős sorozat. Nem rossz, de semmi extra.

Arang and the magistrate
Nekem kicsit csalódás volt, bár ez a nyomozós, gyilkosos szál érdekes volt benne.

Faith
A másik nagy kedvenc. Mindenképp megnézős!

Sungkyunkwan scandal
És a következő abszolút bejövős sorozat. Történelmi, poénos, kiváló karakterek.

Rooftop Prince
A sokak által szeretett rooftop. Humorral, időutazással fűszerezve.

The Greatest Love
A The Masters's sun elődje. Hasfogósan nevetős verzióban.



Nektek ezekből melyik volt a leginkább kedvenc? Szavazzatok oldalt, kíváncsi vagyok, számotokra melyik a legjobb. :) De írhattok kommentet is, én mindennek örülök. :D

Boldog Új Évet kívánok mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése